Ինչպե՞ս կարող եմ դիմել փոխհատուցման։
- Մուտք գործեք "Իմ Տոմսը", այնուհետև "Ավիատոմսեր", "Ամրագրման համարը #", "Խմբագրել պատվերը", "Տոմսի փոխհատուցում":
- Լրացնել դիմումի դաշտերը։
- Բեռնել անհրաժեշտ փաստաթղթերը։
- Սեղմել "Ուղարկել հայտը" կոճակը։
Ավիատոմսը կչեղարկվի միայն հետ վերադարձի պայմանները ձեզ և ավիաընկերության հետ համաձայնացնելուց, ինչպես նաև ծառայության վճարի գոնձումից հետո (եթե այդպիսին նախատեսվում է տոմսի վերադարձի պարագայում):
ընթացքում ձեր՝ գրանցման ժամանակ նշած email հասցեին կուղարկվի վերադարձի պայմանների մասին նամակ: Այն պարագայում, եթե գումարի հետ վերադարձը հնարավոր է միայն ծառայության վճարի գանձումից հետո, խնդրում ենք իրականացնել այդ վճարումը նամակում նշված ժամանակահատվածի ընթացքում: Վճարման վավերականության ժամանակահատվածի սպառման դեպքում խնդրում ենք ստեղծել վերադարձի նոր հայտ:
Ուշադրություն:Եթե ավիաընկերությունը գրանցում է չվերթին չներկայանալու փաստը՝ գումարը վերադարձնելու մասին ձեր հարցումը կարող է մերժվել, նույնիսկ համապատասխան փաստաթղթերի առկայության դեպքում: Հետևաբար, խնդրում ենք հարցումը շուտ ներկայանել:Եթե չեք կարող ներկայացնել փաստաթղթերը, խնդրում ենք կատարել փոխհատուցման հայտը մեկնումից ոչ ուշ քան երեք ժամ առաջ, որը նշված է ժամանակացույցում: Հայտը կազմելիս խնդրում ենք գրել մեկնաբանության մեջ՝ "Ես չեմ իրականացնելու թռիչքը: Խնդրում եմ չեղարկել նստատեղերը: Ներկայացնելու եմ փաստաթղթերը ավելի ուշ":
Տոմսի փոխհատուցման համար դուք կարիք կունենաք հավելյալ փաստաթղթերի՝
- Չեղարկում կամ 3+ ժամ թռիչքի ուշացում՝ փոխհատուցման դիմումի հետ միասին չվերթի ուշացման/չեղարկման պաշտոնական հաստատումը անհրաժեշտ է։ Դուք կարող եք ստանալ այն օդանավակայանում առկա ավիաընկերության ներկայացուցչությունից։
- Վիզայի մերժում։ Անհրաժեշտ է կցել մերժման հաստատումը փոխհատուցման դիմումին, ինչպես նաև մերժման կնիքով անձնագրի էջի լուսապատճենը։ Վիզայի մերժման արդյունքում անձնագրի էջի լուսապատճենը պետք է ներկայացվի չվերթի առաջին հատվածի մեկնումից ոչ ուշ, քան 72 ժամ առաջ։
- Ուղևորի հետ ճանապարհորդող ընտանիքի անդամի հիվանդության/մահվան փաստաթուղթ: Դիմումին կից անհրաժեշտ է ներկայացնել բժշկական/մահվան վկայականը , ինչպես նաև փաստաթուղթ, որը հավաստում է ուղևորների միջև բարեկամական կապը:
- Ուղևորի չվերթին չներկայանալու պարագայում չվերթը բաց թողնելու փաստը (եթե նստատեղերը չեն չեղարկվել չվերթից առաջ ավիաընկերության կամ Tickets.am-ի գործակալի կողմից համաձայն ուղևորի խնդրանքի) անհրաժեշտ է նշել փոխհատուցման պատճառի դաշտում:
Խնդրում ենք տեղյալ լինել, որ փոխհատուցումը, որը պետք է հաստատվի ավիաընկերության կողմից, կարող է տևել երկար ժամանակ։ Այս դեպքում ձեր փոխհատուցման և ձեր գումարի փոխհատուցման հայտը կարող է տևել մինչև 3 ամիս։
Խնդրում ենք հաշվի առնել, որ ձեր տոմսը կչեղարկվի միայն չեղարկման պայմաններին ձեր համաձայնությունը տալուց և ծառայության միջնորդավճարը վճարելուց հետո (եթե դա անհրաժեշտ է չեղարկման համար)։
Ավիատոմսի գնման օրը տոմսի վերադարձի հայտի ձևակերպման դեպքում Ձեզ կվերադարձվի ավիատոմսի ողջ արժեքը առանց ավիաընկերության կողմից կիրառվող տուրքերի: Գումարի վերադարձը կիրականացվի ձեր կողմից նշված գումարի չափի հաստատման և ավիաընկերության համաձայնության դեպքում:
Ավիաընկերության կողմից առանց տուրքերի վերադարձ իրականացնելու հայտի մերժման դեպքում դուք կարող եք հայտ ներկալացնել կիրառված սակագնի կանոններով ավիատոմսի վերադարձի համար:
Վերադարձի գործողության ձևակերպման համար կիրառված ծառայության վճարը և հավելավճարները վերադարձի ենթակա չեն:
Փոխհատուցման գումարը հաշվարկվում է տվյալ օրվա փոխարժեքով, երբ ուղևորը դիմել է փոխհատուցման համար։Փաստաթղթեր, որոնք հաստատում են ճանապարհորդությունից ուղևորի ոչ կամավոր մերժումը բժշկական հարցերի պատճառով՝- Բժշկական հաստատությունից վկայականի բնօրինակը,
- Օդանավակայանի բժշկական կենտրոնից վկայականի բնօրինակը,
- Բժշկի կողմից տրված վկայականի բնօրինակը:
Բժշկական վկայականների պահանջներ
Բժշկական փաստաթղթերի պահանջներ, որոնք հաստատում են ուղևորի՝ թռիչքից ոչ ինքնակամ հրաժարվելը:
Բժշկական հաստատությունից վկայականի բնօրինակը պետք է ներառի՝
- Հաստատության պարզ և ընթեռնելի անվանումը,
- Հաստատության կնիքը,
- Վկայականը հանձնող բժշկի պարզ և ընթեռնելի գրված պաշտոնն ու ամբողջական անվանումը,
- Փաստաթուղթը տրամադրած անձի կնիք և ստորագրություն,
- Հաստատության գլխավոր բժշկի կամ բաժնի վարիչի ստորագրության և կնիքի առկայություն,
- Վկայականի տրման ամսաթիվը,
- Հիվանդության և ճանապարհորդության ամսաթվերի միջև համապատասխանեցումը: Վկայականը պետք է ներառի հետևյալ տվյալները՝ "խորհուրդ չի տրվում ճանապարհորդել նշված ամսաթվերին":
Օդանավակայանի բժշկական կենտրոնից տրված վկայականի բնօրինակը պետք է ներառի հետևյալը՝
- Բժշկական հաստատության անվանումը,
- Բժշկական հաստատության ստորագրությունը,
- Վկայականը հանձնող բժշկի ընթեռնելի պաշտոնն ու ամբողջական անվանումը,
- Փաստաթուղթը տրամադրած անձի կնիք և ստորագրություն,
- Վկայականի տրման ամսաթիվը,
- Հիվանդության և ճանապարհորդության ամսաթվերի միջև համապատասխանեցումը:
Բժշկի կողմից տրված վկայականի լուսապատճենը, որը հավաստում է ոչ կամավոր չեղարկումը, պետք է ստորագրված և կնքված լինի օդանավակայանում ավիաընկերության լիազորված ներկայացուցչի կամ նոտարի կողմից:
Խնդրում ենք կցել նմշված փաստաթղթերի պատճենները դիմումին: Ավիաընկերությունները չեն ընդունում դիմումները առանց հավաստող փաստաթղթերի:Երբ ուղևորը դիմում է փոխհատուցման համար
Tickets.am ընկերությանը Հայաստանի Հանրապետություն տարածքում, անհրաժեշտ է ավելացնել բժշկական փաստաթղթին դրա նոտարով վավերացված թարգմանությունը:
Երբ ուղևորը դիմում է փոխհատուցման համար արտերկում
Tickets.am ընկերությանը, անհրաժեշտ է ավելացնել բժշկական փաստաթղթին դրա նոտարով վավերացված Հայերէն կամ անգլերեն թարգմանությունը:
Խնդրում ենք ուշադրություն դարձնել այն հանգամանքին, որ փոխհատուցման համար ներկայացված փաստաթղթերի պահանջները տրամադրվում են փոխադրողների կողմից և գործակալությունը հանդիսանում է միայն միջնորդ ուղևորի և փոխադրողի միջև: Հետևաբար, փոխադրողի կողմից ցանկացած հայտ կփոխանցվի ձեզ մեր Հաճախորդների սպասարկման կենտրոնի կողմից:
Խաբեության դեպքում ուղևորի փաստաթղթերը կարող են փոխանցվել Հայաստանի Հանրապետություն ոստիկանությանը համաձայն Republic of Armenia օրենքի քրեական/քաղաքացիական մեղադրանք առաջադրելու համար: