Եթե չվերթի ժամի կամ մեկնման/ժամանման օդանավակայանի փոփոխությունները անհնարին են դարձնում համակցումը, մենք ձեզ ուղարկում ենք էլեկտրոնային նամակ փոփոխությունների վերաբերյալ և առաջարկում (եթե հնարավոր է) այլընտրանքային չվերթ կամ ավիաընկերության կողմից առաջարկվող չվերթի տարբերակը: Դուք պետք է ընտրեք հետևյալի միջև՝ կամ ընդունում եք այլընտրանքային չվերթը կամ չեղարկում եք թռիչքը:
Եթե ցանկանում եք հաստատել ձեր չվերթի փոփոխության ընդունումը, ապա անհրաժեշտ է մուտք գործել գործել
"Իմ Տոմսը", "Ավիատոմսեր", "Ամրագրման համա #", "Խմբագրել պատվերը", "Փոփոխել ամսաթիվը/ուղղությունը": Նոր այլընտրանքային չվերթը հայտնվելու է ձեր էջում: Եթե դուք համաձայն եք, ապա խնդրում ենք սեղմել "Հաստատել" կոճակը: Մենք ուղարկելու ենք ձեզ թարմացված ծանուցումը էլեկտրոնային նամակի միջոցով:
Եթե առաջարկվող այլընտրանքային չվերթը ընդունելի չէ ձեզ համար և դուք ցանկանում եք չեղարկել այն, ապա խնդրում ենք մուտք գործել
"Իմ Տոմսը", "Ավիատոմսեր", "Ամրագրման համարը #", "Խմբագրել պատվերը", "Փոխհատուցման հայտ" և դիմել փոխհատուցման համար: