Ավիաընկերությունը իրավասու է միակողմանի չեղարկել կամ փոփոխել չվերթը: Այս մասին մենք տեղեկացնում ենք ուղևորին էլեկտրոնային փոստով: Ամբողջական տեղեկատվությունը ձեռքի տակ ունենալու կամ բոլոր փոփոխությունների մասին տեղյակ լինելու համար կարող եք պատվիրել SMS-ծանուցում ծառայությունը:
Tickets.am կայքում դուք կարող եք ընտրել SMS-ծանուցում:
- Չվերթի չեղարկման դեպքում.
- Չվերթի չեղարկման կամ փոփոխության դեպքում դուք կստանաք SMS հաղորդակցություն. Փոփոխության վերաբերյալ մանրամասն տեղեկատվությունը կուղարկվի Ձեր email հասցեին:
- Երթուղու մանրամասն նկարագրություն — ՞Բջջային երթուղի՞ տարբերակում. դուք կստանաք հաղորդակցություն, որտեղ նշված կլինեն ամրագրման համարը, ավիաընկերության կողմից տրված ամրագրման կոդը, ամսաթիվ և ժամ, օդանավակայան, մեկնման/ժամանման տերմինալ (առկայությունը կախված է ավիաընկերությունից). Ծառայությունը չվերթից 48 ժամից ավել պատվիրելու դեպքում Ձեզ կուղարկվի 2 SMS հաղորդակցություն. առաջինը՝ ավիատոմսի վճարում իրականացնելուց և ձևակերպումից անմիջապես հետո, երկրորդը՝ չվերթից 24 ժամ առաջ:
- Ձեր պատվերի վերաբերյալ տեղեկատվություն (ամրագրման համարը, ավիատոմսի համարը, ավիաընկերության կողմից տրված ամրագրման կոդ) — ՞SMS-տոմս՞ տարբերակ:
- Օդանավի ժամանման վերաբերյալ տեղեկության հաղորդակցություն Ձեր հեռախոսահամարին:
SMS ծանուցման արժեքը նշված կլինի ծառայության ընտրության էջում:
Խնդրում ենք ուշադրություն դարձնել.
- SMS-ծանուցման ծառայությունը հասանելի է միայն ավիատոմսի գնման ժամանակ;
- մենք չենք կարող ունենալ որևիցե ազդեցություն ավիաընկերության գործողությունների վրա, քանզի հանդիսանում ենք միջնորդ ավիաընկերության և ուղևորի միջև;
- աիվիաընկերության կողմից չվերթի չեղարկում/փոփոխություն չիրականացնելու, ինչի հետևանքով SMS ծանուցում չուղարկվելու դեպքում, ծառայության գումարը ետ չի վերադարձվում;
- ցանկացած պատճառով ավիատոմսի վերադարձի պարագայում ծառայության դիմաց վճարված գումարը վերադարձի ենթակա չէ;
- SMS-հաղորդակցությունները չեն փոխարինում չվերթի անդորրագիրը, որը դուք կստանաք Ձեր email հասցեին ավիատոմսի ձևակերպումից հետո; ուղևորներին խորհուրդ ենք տալիս տպել և պահպանել անդորրագիրը մինչև չվերթի ավարտը:
SMS հաղորդակցության մեջ նշված տվյալները տեղեկատվական են, ուստի խորհուրդ ենք տալիս հետևել Ձեր email հասցեին ուղարկվող հաղորդակցություններին: