Գնելով ավիատոմս, ոչ ոք չի կարող վստահ լինել, որ չեն փոփոխվի ծրագրերը: Առավել տհաճ է, երբ ստիպված եք չեղարկել չվերթը առողջության հետ կապված չնախատեսված
Հանգամանքների բերումով;
- ուղևորի չնախատեսված հիվանդություն*/մահ
- ուղևորի հետ ճանապարհորդող ընտանիքի անդամի չնախատեսված հիվանդության/մահվան պատճառով**
- ուղևորի ընտանիքի անդամի մահվան կապակցությամբ:
***Ավիատոմսի ամբողջական արժեքը վերադարձնելու և ծառայության վճար չվճարելու համար օգտվեք
«հիվանդության/մահվան դեպքում վերադարձի երաշխիք».
Tickets.am կայքում պատվերի ամրագորւմ կատարելու պահին «հիվանդության/մահվան դեպքում վերադարձի երաշխիք» ծառայությունը ընտրելիս այն տարածվում է պատվերում առկա բոլոր ուղևորների վրա:
Ավիատոմսի արժեքը կվերադարձվի այն պարագայում, եթե պատվերում նշված ուղևորը կամ ուղևորի ընտանիքի անդամը չեն կարող մասնակցել չվերթին՝ վերջինիս, կամ վերջինիս ընտանիքի անդամի հիվանդության կամ մահվան պարագայում: Ծառայությունից օգտվելու համար ուղրորը պետք է ներկայացն հիվանդության/մահվան դեպքը հաստատող բժշկական փաստաթուղթ: Փաստաթղթի վերաբերյալ պահանջների հետ կարող եք ծանոթանալ ստորև.
Ինչպե՞ս օգտեվել ծառայությունից
- Ընտրելով համապատասխան պատճառը (ուղևորի/ընտանիքի անդամի հիվանդություն/մահ) ձևակերպել հետ վերադարձի հարցում: Հարցմանը անրաժեշտ է կցել չվերթին մասնակցելու հնարաորթության բացակայությունն վկայող բժշկական փաստաթուղթը: Կարդալ ավելի վերադարձ ձևակերպեկու կանոնակարգում:
- Ընտանիքի ամնդամի հիվանդության/մահվան պարագայում ավիատոմսի հետ վերադարձի հարցում ձրակերպելիս, ուղևորը պետք է ներկայացնի բարեկամությունը հաստատող փաստաթուղթ:
- Հետ վերադարձի հարցման ձևակերոպումը պետք է լինի ոչ ուշ, քան չվերթից 4 ժամ առաջ:
Գնորդի կամ ուղևորի կողմից վերադարձի ձևակերպման բացակայության պարագայում.
- Ուղևորի հիվանդության պարագայում անհրաժեշտ է կցել բարեկամի՝ գումարային միջոցները ստանալու իրավունքի մասին վկայող համապատասխան փաստաթուղթ:
- Ուղևորի մահվան պարագայում անհրաժեշտ է կցել բարեկամի՝ գումարային միջոցները ստանալու իրավունքի մասին վկայող համապատասխան փաստաթուղթ:
- Գնորդի «անձնական էջ», մուտք գործելու հնարավորության բացակայության պարագայում ուղևորը կարող է ուղարկել բոլոր անհրաժեշտ փաստաթղթերը [email protected] հասցեին:
Ծառայության ժամկետը և այլ պայմաններ.
- Ծառայությունն ուժի մեջ է մտնում վճարմանմ պահից:
- Հայտի դիտարկման ժամկետը կախված է տվյալ ավիաընկերությունից:
- Գնորդին գումարային միջոցի վերադարձը իրականցվում է համաձայն tickets.am ընդհաունր կանոնների.
Կայքում նախատեսված պայմանների իրականացման դեպքում Ձեզ կվերադարձվի ավիատոմսի ամբողջական արժեքը՝ ներառյալ Tickets.am-ի ծառայության վճարը (եթե այն ներառված է գնման պահին ավիատոմսի արժեքի մեջ). Tickets.am կայքում վերադարձի գործարքի համար ծառայության վճար չի գանձվում:
* «Մահվան/հիվանդության պարագայում ավիատոմսի հետ վերադարձի երաշխիքը» գործում է ուղևորի կամ ուղևորի ընտանիքի անդամի համար չվերթին չմասնակցելու բշկական ցուցումները հավաստող համապատասխան փաստաթղթի առկայության դեպքում:
** Ֆիզիկական անձի ընտանիքի անդամ են համարվում վերջինիս ծնողները, ամուսնու/կնոջ շնողները, ֆիզիկական անձի կամ նրա ամուսնու/կնոջ երեխաները, որդեգրված երեխաները, խնամակալության տակ գտնվող երեխաները, հարազատ քույր/եղբայր, տատիկ, պապիկ, թոռներ և այլք՝ օրենքի կողմից ընդունված անձիք:
***Ուշադրություն!- Վերադարձի ենթակա չեն բանկային միջնորդավճարները և վճարային համակարգի հավելավճարները:
- Վերադարձի ենթակա գումարը հաշվարկվում է վերադարձի հայտի ստեղծման ամսաթվի փոխարժեքով:
Կարևոր! Ուշադրություն դարձրեք բժշկական փաստաթղթերի վերաբերյալ պահանջներին:
Բշկական փաստաթղթերի վերաբերյալ պահանջներ.
- Բժշկական փաստաթուղթը պետք է տրված լինի չվերթից առաջ:
- Բժշկական փաստաթղթում պետք է հստակ և պարզ և ընթեռնելի գրված լինի փաստաթղթի տրման անվանումը:
- Տվյալ հաստատության ռեկվիզիտների առկայություն:
- Բշկական փաստաթուղթը տրամադրած հաստատության կնիքի առկայություն:
- Բշկական փաստաթուղթը տրամադրած անձի հստակ գրված պաշտոն և ազգանուն:
- Եթե հաստատող փաստաթղթերը տրվել են Հայաստանի տարածքից դուրս գտնվող հաստատության կողմից, ապա բժշկական փաստաթղթերին պետք է կցել նոտարական վավերացմամբ թարգմանությունն անգլերեն լեզվով։
- Բժշկական փաստաթուղթում պետք է հստակ նշված լինեն.
- հետազոտության ամսաթիվը
- հետազոտության արդյունէները
- ախտորոշումը
- չվերթին մասնակցելու համար խոչնդոտ հանդիսացող հիվանդության սուր փուլի/լրջագույն վնասվածքի առկայության վերաբերյալ տեղեկատվություն:
Ծառայությունը չի մատուցվում հետևյալ դեպքերում.
- Եթե ավիատոմսի վերադարձը իրականացվում է այլ՝ ոչ բժշկական նպատակներով: Նման դեպքերում վերադարձի ենթակա գումարը հաշվարկվում է համաձայն ավիաընկերության կանոնների, անկախ ծառայության համար վճարված գումարի չափից
- Կայքում նախատեսված ծառայության մատուցման պայմաններին չհետևելու դեպքում
- ավիատոմսի գնման պահին արդեն իսկ կար հիվանդության վերաբերյալ տեղեկատվություն
- խրոնիկական կամ ինֆեկցիոն հիվանդությունների, հոգեկան խանգարման դեպքում, այն պարագայում, եթե ախտանշանները ի հայտ են եկել չվերթի ամրագրման պահից 6 ամիս առաջ: Ավիատոմսի վերադարձի նման պայմանում անհրաժեշտ է մասնագետ բժիշկի ախտորոշման հաստատում
- ավիաֆոբիայի ախտանշանների դեպքում (տագնապ/վախ ավիաչվերթներից)
- ալկոհոլի կամ այլ օգելից, քնաբեր նյութերի կամ թմրանյութերի օգտագործման հետևանքով բարդացումների դեպքում
- չվերթից առաջ 4 ժամից ուշ հայտի ձևակերպման դեպքում
- ինքնաբուժության կամ կոսմետիկ վիրաբուժության հետևանքով առաջացած բարդությունների դեպքում: