Փոխհատուցում

Փոխհատուցման համար դիմումի հաստատման գործընթաց՝
  1. Լրացնել դիմումը,
  2. Բեռնել անհրաժեշտ փաստաթղթերը,
  3. Սեղմել "Փոխհատուցման հայտ" կոճակը,
  4. Երբ ստանում եք Հաճախորդների սպասարկման կենտրոնի պատասխանը, ապա տվեք ձեր համաձայնությունը վերադարձի մասին քաղաքականության* վերաբերյալ։.
*Եթե հնարավոր է կատարել փոխհատուցում առանց ծառայության միջնորդավճարի, և տոմսի կանոնները թույլ են տալիս փոխհատուցել ամբողջական արժեքը (բացառությամբ վճարային համակարգի կողմից նշված), ապա անհրաժեշտություն չի լինի հաճախորդի հաստատումը։ Փոխհատուցման հայտին կտրվի ընթացք։

Ուշադրություն։ Եթե տոմսը վերաթողարկվել է ավիաընկերության կողմից, դիմումը պետք է ներառի փաստաթուղթ, որը պետք է նշի հետևյալ տվյալները՝
  1. Նոր տոմսի համարը,
  2. Այս տոմսի գրանցման ամսաթիվը,
  3. Վճարված տույժի, հավելավճարի գումարը սակագնով, հավելավճար յուրաքանչյուր ծառայության համար առանձին (եթե առկա է)։
Առանց այս փաստաթղթի փոխհատուցման հայտին չի տրվելու ընթացք։

Հայտին տրվելու է ընթացք 72 ժամվա ընթացքում։ Պատասխանը կուղարկվի հաճախորդի էլեկտրոնային փոստի հասցեին։

Հատուկ ուշադրություն դարձնել այն փաստին, որ տոմսի չեղարկումը տեղի կունենա միայն վերադարձի պայմանների հետ համաձայնելուց և ծառայության միջնորդավճարը վճարելուց հետո։ Մինչ այդ պահը տոմսերը մնում են անփոփոխ։

Խնդրում ենք ուշադրություն դարձնել, որ որոշակի դեպքերում ավիատոմսի հետ վերադարձի հայտ ստեղծելու ժամանակ ձեզ կարող է ընձեռվել հնարավորություն ընտրելու «Վստահաբար չեմ օգտելու չվերթից» տարբերակը:
Ընտրելով այս տարբերակը, դուք մեզ տրամադրում եք Ձեր պատվերը չեղարկելու հաստատում, ինչի արդյունքում ամրագրման մեջ տեղերը կչեղարկվաեն և դուք չեք կարողանա իրականացնել ձեր չվերթը: Ձեր հարցումը մշակելուց հետո մենք կտեղեկացնենք Ձեր ավիատոմսի հետ վերադարձի գումարի կամ փոփոխություններ կատարելու վերաբերյալ պայմանները:
«Հնարավոր է, որ ես չիգտվեմ չվերթից» տարբերակը ընտրելու պարագայում Ձեր ամրագրման չեղարկումը կիրականանա միայն Ձեր կողմից ավիատոմսի հետ վերադարձի պայմանների/գումարի չափի հաստատումից հետո:

Բացառություն։ Եթե վերադարձի պատճառը չվերթի չեղարկումն է/ուշացումը ավելի քան 3 ժամ, վիզայի տրման մերժումը, ուղևորի կամ նրա հարազատի հիվանդությունը/մահը, և փոխհատուցման դիմումը լրացվել է ճիշտ և բոլոր անհրաժեշտ փաստաթղթերը կցված են, ապա տոմսի չեղարկումը կատարվում է դիմումը հաշվի առնելուց անմիջապես հետո։

Չվերթի բոլոր ակտիվ (չօգտագործված) հատվածները չեղարկվում են վերադարձից հետո։ Եթե ցանկանում եք չեղարկել միայն վերադարձի տոմսը, խորհուրդ է տրվում ուղարկել փոխհատուցման հայտը "There" թռիչքից հետո։

Ուշադրություն։ Փոխհատուցման ենթակա գումարը հաշվարկվում է փոխհատուցման դիմումի ամսաթվի դրությամբ առկա փոխարժեքով։

Tickets.am կայքի ծառայության պայմանների համաձայն, "Իմ Տոմսը" բաժնից ցանկացած գործողություն պետք է կատարվի անձամբ հաճախորդի կողմից։ Տվյալների ճշտության պատասխանատվությունը կրում է անձը, ով ձեռնարկել է տոմսի փոփոխությունները։