Դուք կարող եք հետևել ձեր ամրագրման կարգավիճակին
"Իմ Տոմսը" բաժնում: Ստորև ներկայացված են կարգավիճակների ցանկը, որը կարող է սահմանվել ձեր ամրագրման համար:
Ամրագրված: Վճարման սպասում գործակալությանը՝ ձեր ամրագրումը կատարվել է: Վճարումը սպասման ընթացքում է:
Ամրագրված: Վճարման սպասում ավիաընկերությանը՝ ձեր ամրագրումը կատարվել է: Վճարումը սպասման ընթացքում է: Այս դեպքում, վճարային քարտից գանձումը կատարվում է ավիաընկերության կողմից: Տոմսի դուրս գրման ընթացքում ավիաընկերությունը արգելափակում է գումարը ձեր վճարային քարտում: Որպես կանոն, վճարային քարտը կարող է գանձվել գումարների արգելափակումից հետո 30 օրվա ընթացքում (յուրաքանչյուր տոմսի համար առանձին):
Դուրս գրման սպասում՝ Դուրս գրման սպասում՝ ձեր ամրագրման համար կատարվել է վճարում: Դուրս գրումը նախատեսվում է գործակալության կողմից գումարը ստանալուց կամ ավիաընկերության կողմից թույլտվություն ստանալուց հետո մինչև 48 ժամվա ընթացքում:
Վճարումը հաստատման ընթացքում է՝ ձեր վճարային քարտի հակաֆրոդ ստուգումը սկսված է:
Ինչու է կատարվել քարտի հակաֆրոդ ստուգում:Վճարված և դուրս գրված՝ վճարումն ավարտված է: Դուրս գրված էլեկտրոնային տոմսը և էլեկտրոնային տոմսի համարով ծանուցումն ուղարկվել է ձեր էլ. փոստի հասցեին, որը նշել էիք ամրագրումը կատարելիս: Մաղթում ենք ձեզ ապահով թռիչք:
Չեղարկված՝ ձեր կողմից գնված տոմսը չեղարկվել է: Վճարման համար նախատեսված ժամանակահատվածը (սովորաբար մինչև 12 ժամ ամրագրումից հետո) ավարտվել է:
Չեղարկված գործակալության կողմից՝ Ձեր տոմսը չեղարկվել է գործակալության կողմից: Չեղարկման պատճառները բացատրող նամակը կուղարկվի ձեր էլ. փոստի հասցեին:
Չեղարկված օգտատիրոջ կողմից՝ դուք չեղարկել եք ավիատոմսի ամրագրումը: Խնդրում ենք հաշվի առնել, որ անհնար է վերականգնել ամրագրումը: Այնուամենայնիվ, դուք կարող եք ստեղծել նոր ամրագրում:
Վճարված չեղարկումից հետո՝ ձեր ամրագրումը չեղարկվել է: Համակարգը ընդունել է վճարումը վճարման ժամկետի ավարտից հետո: Մենք խորհուրդ ենք տալիս ձեզ կապ հաստատել մեր Հաճախորդների սպասարկման կենտրոնի հետ:
Փոխհատուցման գործընթացում՝ ձեր փոխհատուցման հայտը ստացվել է և ընթացքի մեջ է: Ձեր հայտին կտրվի ընթացք այն ընդունելուց հետո 72 ժամվա ընթացքում: Փոխհատուցման պայմանը կախված է վճարման մեթոդից:
Փոխհատուցված՝ ձեր փոխհատուցման հայտին տրվել է ընթացք, ձեր ամրագրումը չեղարկվել է, և գումարը վերադարձվել է հաճախորդին նույն եղանակով, ինչպես որ վճարումը կատարվել էր:
Վճարումը հաստատված չէ՝ ձեր վճարումը չի հաստատվել:
Հնարավոր պատճառներն են՝
- ձեր հաշվում ոչ բավարար գումար,
- վճարման սահմանափակում ձեր վճարային քարտով,
- հակաֆրոդի ձախողում, կամ,
- տեխնիկական հարցեր:
Մանրամասն տեղեկությունը կուղարկվի ձեր էլեկտրոնային հասցեին:
Մանրամասն տեղեկությունը կուղարկվի ձեր էլեկտրոնային հասցեին՝ ձեր վճարումը ստուգվում է:
Տեղեկության սպասում փոխհատուցման համար՝ մենք սպասում ենք ձեր կողմից լրացուցիչ տվյալների, որոնք անհրաժեշտ են ձեր հաշվեհամարին գումարի վերադարձի համար: Մանրամասն տեղեկությունը ուղարկվել է ձեր էլեկտրոնային հասցեին:
Խնդրում ենք տեղյակ լինել, որ սույն հոդվածում չնշված անկանխատեսելի հանգամանքներից ելնելով մեր հաճախորդների սպասարկման կենտրոնը կարող է կապ հաստատել ձեզ հետ:
Ձեր ամրագրման ընթացիկ կարգավիճակը ստուգելու համար անհրաժեշտ է թարմացնել էջը կամ հետևել մեր կողմից ուղարկված էլեկտրոնային նամակներին: