Ընդունման կանոնների վերանայում

Ընդունման կանոնների վերանայում

Ցանկացած անձ կարող է թողնել մեկնաբանություն իր թռիչքի վերաբերյալ "Մեկնաբանություններ"դաշտում:

Tickets.am կայքի Ավիաընկերությունների գնահատման նախագծում ավիաընկերությունների մասին մեկնաբանությունները համարվում են ուղիղ հնարավորություն ավիաընկերությունների մասին մեկնաբանություն թողնելու համար: Ձեր մեկնաբանություններն ու ցանկությունները ընթերցվելու են ավիաընկերությունների կողմից, որոնք հետաքրքրված են ծառայության որակը բարելավելով: Եթե թռիչքի ընթացքում դուք ունենում եք վիճահարույց իրավիճակ, ձեր իսկ ցանկությամբ, տեղեկությունը կուղարկվի ավիաընկերությունների ներկայացուցիչներին, կկատարվի ներքին ուսումնասիրություն և դուք կտեղեկացվեք արդյունքի մասին:

Ինչպես թողնել մեկնաբանություն

  1. Ընտրեք ավիաընկերությանը:
  2. Սեղմեք "Մեկնաբանություններ" կոճակը, այնուհետև՝ "Թողնել մեկնաբանություն" և գրեք:
  3. ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆ: Կիսվեք ձեր ճանապարհորդական լուսանկարներով, ավելացրեք նկարներ մենկաբանությունների հետ:

Կանոններ

  • Եթե գրում եք որևէ խնդրահարույց իրավիճակի մասին, որը տեղի է ունեցել թռիչքի ընթացքում և պահանջում է ավիաընկերության կողմից ներքին ուսումնասիրություն և պատասխան ներկայացուցիչների կողմից, խնդրում ենք նշել ձեր չվերթի համարը:
  • Դուք կարող եք բեռնել մի քանի լուսանկար ձեր մեկնաբանության մեջ: Լուսանկարների պահանջները՝ ֆորմատը՝ jpg / png / jpeg / gif, չափսը՝ 3մբ:
  • Ավելացված մեկնաբանությունները հայտնվում են կայքում սպամ ստուգում անցնելուց հետո, որը կարող է տևել մի քանի րոպեից մինչև մեկ օր: Եթե մեկնաբանությունը կատարվել է հանգստյան օրերին, ապա հաղորդագրությունը կհայտնվի կայքում հաջորդ աշխատանքային օրը:
  • Մեկնաբանությունը պետք է վերաբերի ընտրված ավիաընկերությանը: Այլ թեմաների վերաբերյալ հաղորդագրությունները չեն հրապարակվում:
  • Կայքում մեկնաբանություն ավելացնելիս դուք ավտոմատ կերպով համաձայնում եք Tickets.am կայքի Առաջարկի և ընդունման համաձայնագրի, ներառյալ "Դիտարկումներ, մեկնաբանություններ և այլ նշումներ" բաժնի կանոնների հետ:
  • Եթե ձեր դիտարկումը համապատասխանում է կանոններին, ապա այն վստահաբար կհայտնվի կայքում: Եթե այն ճանաչվի որպես սպամ, գովազդ և այլ անօրինական քայլ կայքի տեղեկության նկատմամբ, ապա կայքի ադմինիստրատորն ունի իրավունք չհրապարակելու ձեր մեկնաբանությունը:
  • Կայքում չհրապարակված դիտարկումների վերաբերյալ բողոքները չեն ընդունվում:
  • Ավիաընկերությունների մասին հրապարակված դիտարկումներն ու մեկնաբանությունները հասանելի են կարդալու և մեկնաբանելու համար "Ավիաընկերությունների մասին տեղեկություն", "Մեկնաբանություններ" էջերում:

Անձնական տվյալների անվտնագություն

Դիտարկման դիմումում դուք պետք է նշեք անունը, ազգանունն ու էլեկտրոնային փոստի հասցեն:
Կոնտակտային տվյալներն անհրաժեշտ են միայն Tickets.am ներկայացուցիչներին կամ ավիաընկերության ներկայացուցիչներին անհրաժեշտության դեպքում ձեզ հետ կապ հաստատելու համար:
Մենք երաշխավորում ենք, որ ձեր տվյալները չեն հայտնվի սպամ ուղարկողների մոտ: Օգտատիրոջ էլեկտրոնային փոստի հասցեն չի երևա կայքում: