Եթե ավիաընկերությունը չեղարկել է մեկ կամ մի քանի չվերթներ ձեր երթուղուց, մենք ձեզ կուղարկենք էլեկտրոնային նամակ և կառաջարկենք այլընտրանքային չվերթ (եթե առկա է):
Դուք պետք է ընտրեք հետևյալի միջև՝ կամ ընդունում եք այլընտրանքային չվերթը կամ չեղարկում եք թռիչքը:
Եթե ցանկանում եք հաստատել այլընտրանքային չվերթը, ապա մուտք գործեք
"Իմ Տոմսը", "Ավիատոմսեր", "Ամրագրման համարը #", "Խմբագրել պատվերը", "Փոփոխել ամսաթիվը/ուղղությունը": Այլընտրանքային չվերթը հայտնվելու է ձեր էջում: Եթե համաձայն եք դրա հետ, ապա սեղմեք "Հաստատել" կոճակը: Մենք կուղարկենք ձեզ թարմացված ծանուցումը ձեր էլեկտրոնային փոստի հասցեին:
Եթե առաջարկվող այլընտրանքային չվերթը ընդունելի չէ ձեզ համար և դուք ցանկանում եք չեղարկել այն, ապա խնդրում ենք մուտք գործել
"Իմ Տոմսը", "Ավիատոմսեր", "Ամրագրման համարը#", "Խմբագրել պատվերը", "Փոխհատուցման հայտ" և դիմեք փոխհատուցման համար: