Այո, բայց խնդրում ենք ուշադրություն դարձնել այն հանգամանքին՝
- որ տոմսում (ամսաթիվ, ուղղություն և այլն) փոփոխությունները հնարավոր են միայն համաձայն տվյալ տոմսի համար կիրառվող արժեքի կանոնների, փոխադրողների կանոնների և սույն կայքի ծառայության պայմանների: Որոշ տոմսերի համար փոփոխությունները կարող են հնարավոր չլինել,
- Մանրամասն տեղեկությունների համար խնդրում ենք կարդալ ավիատոմսի արժեքի վերաբերյալ կանոնները կամ կապ հաստատել Հաճախորդների սպասարկման կենտրոնի հետ:
Ձեր ամրագրման մեջ փոփոխություններ կատարելու համար խնդրում ենք՝
- Մուտք գործել կայքէջ, "Իմ Տոմսը", "Իմ պատվերները", "Ավիատոմսեր", "Ամրագրման համարը #", "Խմբագրել պատվերը", "Փոխել ամսաթիվ/ուղղություն":
- Մուտքագրել ձեր նախընտրած ամսաթվերն և/կամ ուղղությունը :
- Թողեք ձեր մեկնաբանությունը մեր Հաճախորդների սպասարկման կենտրոնին, եթե ցանկանում եք ավելացնել հավելյալ տեղեկություն ձեր հայտին:
- Սեղմեք "Ուղարկել հայտը" կոճակը:
Ձեր հայտի պատասխանը, ինչպես նաև փոփոխությունների պայմանների վերաբերյալ տեղեկությունը (եթե կիրառելի է) ներառվելու է ձեր հայտի մեկնաբանության մեջ և ուղարկվելու է ձեզ: Տոմսը ենթակա է փոփոխման միայն ձեր հաստատումից հետո՝ մուտք գործելով
"Իմ Տոմսը" բաժինը, այնուհետև՝ "Իմ պատվերները", "Ավիատոմսեր", "Ամրագրման համարը #", "Խմբագրել պատվերը", "Փոխել ամսաթիվ/ուղղություն":
Ամսաթվի/երթուղու ոչ կամավոր փոփոխությունների մասին ավելի մանրամասն տվյալներ: