Ի՞նչը կարող է առաջացնել թույլտվության խնդիրներ:
1. Սխալ էլետրոնային փոստի հասցեՍտուգեք ձեր էլեկտրոնային փոստի հասցեն: Եթե դուք չեք ստացել որևէ էլեկտրոնային նամակ Tickets.am-ի կողմից, հնարավոր է՝ սխալ եք մուտքագրել ձեր էլեկտրոնային փոստի հասցեն (օրինակ, ……@gmail.com-ի փոխարեն ……@gmail.am): Խնդրում ենք կապ հաստատել մեր Հաճախորդների սպասարկման բաժնի հետ նմանատիպ դեպքերում:
2. Սխալ գաղտնաբառՍտուգեք ձեր գաղտնաբառը: Ուշադրություն դարձրեք, որ համակարգը կարդում է գաղտնաբառից առաջ և հետո ընկած տարածությունը որպես առանձին նշան: Եթե մուտքագրել եք սխալ գաղտնաբառ մի քանի անգամ, ապա հաշիվը կարգելափակվի: 120 րոպե անց համակարգը կրկին կհանի արգելափակումը, և դուք կրկին կկարողանաք փորձել այն: Եթե չեք կարողանում հիշել ձեր գաղտնաբառը, սեղմեք "Մոռացել եմ գաղտնաբառը" կոճակը և մուտքագրեք էլեկտրոնային փոստի հասցեն: Հաջորդիվ 15 րոպեների ընթացքում կստանաք էլեկտրոնային նամակ՝ մեկը հաստատում պահանջող հղմամբ, իսկ մյուսը՝ ձեր նոր գաղտնաբառով:
3. Ստեղնաշարի որոշ կոճակներ միացած ենՍտուգեք ձեր ստեղնաշարի լեզուն և արդյոք մեծատառի ֆունկցիան անջատված է:
4. Դուք կատարել եք գնում մեկ այլ կայքում:Միգուցե դուք կատարել եք ամրագրում մեկ այլ նմանատիպ կայքում և ոչ Tickets.am-ում, և դրա պատճառով մենք որևէ տվյալ չունենք ձեր վեբարերյալ:
5. Ձեր բրաուզերը հին էԵթե դուք օգտագործում եք Internet Explorer 8, Opera 10 կամ դրանց հին տարբերակները, փորձեք թարմացնել ձեր բրաուզերը կամ օգտագործել մեկ այլ բրաուզեր:
6.Դուք չեք թուլ տվել, որպեսզի հավելվածը օգտագործի Ձեր էլեկտրոնային հասցեն:
Փոփոխեք սոց կայքում անձնական էջում գաղտնիության կարգավորումները և վերահաստատվեք կրկին:
Մենք ձեզ առաջարկում ենք փոխել ձեր գաղտնաբառը թույլտվությունը ստանալուց հետո: Դուք կարող եք փոխել ձեր գաղտնաբառը ցանկացած ժամանակ
"Իմ Տոմսը" էջում "Հաշվի կարգավորում" բաժնից:
Կարդացեք,
թե ինչպես կարող եք գրանցվել և մուտք գործել Tickets.am կայքում:Եթե վերոնշյալ եղանակները չօգնեցին ձեզ մուտք գործելու համար կամ դուք վստահ եք, որ մուտքագրման հետ կապված սխալը մեկ այլ պատճառով է, ապա խնդրում ենք կապ հաստատել մեր
Հաճախորդների սպասարկման կենտրոնի հետ: