Եթե գնահատել եք ավիաընկերությանը, պահպանել եք արդյունքները, սակայն չեք տեսնում ավիաընկերությանը գնահատականի դաշտում, նշանակում է, որ ձեր ավիափոխադրողը չի ստացել 1700 ուղևորի ձայն: Երբ հասնի այդ քանակությանը, այն կհայտնվի նոր հորիզոնականում:
Tickets.am կայքի ավիաընկերությունների գնահատումն իրենից ներկայացնում է անկախ գնահատում, որը հիմնված է մեր ուղևորների գնահատականների վրա: Տվյալները թարմացվում են նոր գնահատականների հայտնվելուն պես:
Գնահատման հիմնական նպատակն է ստանալ ավիաընկերության աշխատանքի անաչառ գնահատական, որի ավիատոմսերը վաճառվում են Tickets.am կայքում: Քվեարկելիս ուղևորները արդարացի և անաչառ կերպով գնահատում են ավիաընկերության կողմից ապահովված հարմարավետությունը:
Գնահատումն առաջարկում է ձեզ նշելու ծառայության մակարդակի բոլոր հիմնական չափանիշները՝ հեշտ հաշվառում, օդանավի սրահում տրամադրված ծառայությունների որակը, պայմանները չվերթի ժամանակ, ինքնաթիռ նստելն ու ինքնաթիռից իջնելը, ուղեբեռի հաշվառումը/ստացումը երեխաների հետ ճանապարորդելիս և այլ առանձնահատկություններ: Մենք շատ ուշադիր ենք ուղևորների ցանկությունների նկատմամբ և փոփոխում ենք կարգավորումները, երբ հայտնվում են պահանջի նոր ցուցիչներ:
Գնահատման հիմնական ֆունկցիան է օգնել մեր ուղևորներին կատարել ճիշտ ընտրություն Tickets.am կայքում ավիատոմսեր փնտրելիս:
© Tickets.am կայքում Ավիաընկերությունների գնահատականի մասին ողջ տեղեկությունը պատկանում է Tickets.am ընկերությանը: Գնահատման մեջ նշված տվյալների օգտագործումը հնարավոր է միայն Tickets.am կայքի հետ համաձայնության գալուց հետո: Տվյալների լրիվ կամ մասնակի պատճենումը կամ օգտագործումը, Ավիաընկերության գնահատականի վիճակագրության հրապարակումը ցանկացած աղբյուրում, առանց հեղինակային իրավունքը կրողի հետ նախապես համաձայնության, արգելվում է:
Ընդունման կանոնների վերանայում
Ցանկացած անձ կարող է թողնել մեկնաբանություն իր թռիչքի վերաբերյալ "Մեկնաբանություններ"դաշտում:Tickets.am կայքի Ավիաընկերությունների գնահատման նախագծում ավիաընկերությունների մասին մեկնաբանությունները համարվում են ուղիղ հնարավորություն ավիաընկերությունների մասին մեկնաբանություն թողնելու համար: Ձեր մեկնաբանություններն ու ցանկությունները ընթերցվելու են ավիաընկերությունների կողմից, որոնք հետաքրքրված են ծառայության որակը բարելավելով: Եթե թռիչքի ընթացքում դուք ունենում եք վիճահարույց իրավիճակ, ձեր իսկ ցանկությամբ, տեղեկությունը կուղարկվի ավիաընկերությունների ներկայացուցիչներին, կկատարվի ներքին ուսումնասիրություն և դուք կտեղեկացվեք արդյունքի մասին:
Ինչպես թողնել մեկնաբանություն
Կանոններ
Անձնական տվյալների անվտնագություն
Դիտարկման դիմումում դուք պետք է նշեք անունը, ազգանունն ու էլեկտրոնային փոստի հասցեն:
Կոնտակտային տվյալներն անհրաժեշտ են միայն Tickets.am ներկայացուցիչներին կամ ավիաընկերության ներկայացուցիչներին անհրաժեշտության դեպքում ձեզ հետ կապ հաստատելու համար:
Մենք երաշխավորում ենք, որ ձեր տվյալները չեն հայտնվի սպամ ուղարկողների մոտ: Օգտատիրոջ էլեկտրոնային փոստի հասցեն չի երևա կայքում: