Եթե դուք կատարել ես "Ուղիղ վճարում ավիաընկերությանը" և այն մերժվել է "Սխալ։ Ոչ բավարար գումար" պատճառով, դուք կարող եք կրկնել վճարումը։ Դուք պետք է կատարեք վճարումը ձեր քարտից կամ կապ հաստատեք բանկի Հաճախորդների սպասարկման կենտրոնի հետ սահմանափակման եզրագիծը ավելացնելու համար։
Վճարումը կրկնելու համար անհրաժեշտ է
- Մուտք գործել "Իմ Տոմսը" բաժինը, այնուհետև "Ավիատոմսեր", "Ամրագրման համարը #", "Խմբագրել պատվերը", "Ես գումար եմ ավելացրել իմ քարտի մեջ և ցանկանում են վճարել տոմսի համար":
- Սեղմել "Ես ավելացրել եմ գումար իմ քարտին":
Խնդրում ենք ուշադրություն դարձնել հետևյալին։- Սեղմելով "Հաստատել" կոճակը՝ դուք հաստատում եք, որ դուք ավելացրել եք գումար/բարձրացրել եք ձեր վճարային քարտի սահմանագիծը և համաձայն եք կրկնելու վճարման քայլը։
- Ավիաընկերությունները, իրենց հայեցողությամբ և նախքան տոմսի դուրս գրումը, ունեն իրավունք, առանց գործակալություններին և հաճախորդներին նախօրոք ծանուցում ուղարկելով, փոխել տոմսի գինը կամ չեղարկել չվճարված ամրագրումը։ Հետևաբար, տոմսերը, հնարավոր է, նույն գնով չվաճառվեն։ Գործակալությունը չի կրում պատասխանատվություն ավիաընկերության գործողությունների համար, քանի որ գործակալությունը գործում է որպես միայն միջնորդ։ Եթե անհնար է դուրս գրել տոմս, Հաճախորդների սպասարկման կենտրոնի գործակալներից մեկը ձեզ կտեղեկացնի այդ մասին։
- Եթե ունեք բավարար գումար ձեր քարտում, բայց այն դեռևս մերժվում է, խնդրում ենք ստուգել գործարքի մերժման հնարավոր պատճառները՝ հետևելով հետևյալ հղմանը: