Ձեր բանկային քարտը կարող է մերժվել մի շարք պատճառներով, ինչպիսիք են
- տվյալների մուտքագրման սխալ։ Ստուգեք մուտքագրված տվյալները և կրկնեք վճարումը։
- քարտի վրա ոչ բավարար գումար։ Օգտագործեք ձեր քարտը կամ մեկ այլ քարտ։
- դուք կատարում եք վճարումը այն քարտով, չի ընդունվում Tickets.am կայքի կողմից։ Ընդունվում են միայն Visa և MasterCard (ներառյալ Visa Electron և Maestro) քարտերը։ Եթե ձեր քարտը պատկանում է այլ համակարգի, դուք չեք կարող օգտագործել այն վճարումը կատարելու համար։ Խնդրում ենք ընտրել այլ հասանելի վճարային մեթոդ կամ վճարեք մեկ այլ քարտով։
- քարտի արգելափակում համացանցում վճարումներ կատարելու համար։ Կապ հաստատեք բանկի Հաճախորդների սպասարկման թիմի հետ առցանց վճարման եղանակը ակտիվացնելու համար։
- ձեր քարտի նկատմամբ առկա է վճարման կամ օրական սահմանագծի կիրառում։ Կապ հաստատեք բանկի Հաճախորդների սպասարկման թիմի հետ առցանց վճարային սահմանագիծը չեղարկելու համար։
- քարտի ժամկետի սպառում։ Կապ հաստատեք բանկի Հաճախորդների սպասարկման թիմի վերաթողարկման համար։
- ձեր քարտում պետք է առկա լինի նվազագույն փոխհատուցման ոչ ենթակա գումար, որը սահմանվում է բանկի կանոնների համաձայն։ Կրկնեք վճարումը։
- համացանցի հետ խնդիրներ, կապի ընդհատում բանկի գործարքն իրականացնող բաժնում։
- դուք օգտագործում եք հին բրաուզերի տարբերակ (Internet Explorer 7 և ավելի հին տարբերակ, Opera 9 և ավելի հին տարբերակ)։ Թարմացրեք ձեր բրաուզերը, մաքրեք քուքիները, մուտք գործեք և կրկնեք վճարումը։
- եթե օգտագործում եք համացանցը բջջային ծրագրի միջոցով, վճարման հետ կապված խնդիրները կարող են ի հայտ գալ դինամիկ IP հասցեից։ Փոխեք այն ցանցի կարգավորումների մեջ և կրկնեք վճարումը։
- գործարքը համարվում է կասկածելի։ Մանրամասն տվյալների համար խնդրում ենք հետևել այս հղմանը:
Եթե չեք կարողանում գտնել լիազորության մերժման պատճառը, ապա փորձեք մեկ այլ քարտով կամ ընտրեք այլ հասանելի վճարային մեթոդ "Իմ Տոմսը" բաժնում։
Հաշվի առեք, որ կարող եք վճարել տոմսի համար ամրագրումը կատարելուց հետո 12 ժամվա ընթացքում։ Ժամկետի ավարտին չվճարված ամրագրումը չեղարկվում է և տոմսերը վերադարձվում են վաճառքի։ Այդ դեպքում դուք կարող եք վերաամրագրել և վճարել տոմսերի համար։